Fandom

Igrzyska Śmierci Wiki

Wiress

268stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze29 Udostępnij
Wiress
Wiress Ćwierćwiecze.jpg
Wiek 40
Zawód Mentor
trybut
Broń Nieznana
Losy Umiera
Występuje W Pierścieniu Ognia
Grana przez Amanda Plummer

Wiress (Pokręt) − kobieta pochodząca  z Dystryktu Trzeciego, została wylosowana podczas 75. Głodowych Igrzysk.

BiografiaEdytuj

75. Igrzyska GłodoweEdytuj

Beetee wiress reaping.png

Beetee i Wiress podczas dożynek.

Wiress została wylosowana podczas dożynek z Beetee'm. Podczas Parady Trybutów mieli na sobie strój wysadzany żarówkami, który reprezentował specjalizację Trójki − elektryczność.

Wiress, Beetee i Johanna Mason przeżyli deszcz krwi, podczas którego zginął Blight. Kiedy dołączyli do sojuszu Katniss, Peety i Finnicka, Wiress często powtarzała tiktak, dzięki czemu Katniss domyśliła się, że arena jest wielkim zegarem − dokładniej − że arena to cyferblat.

ŚmierćEdytuj

Drugiego dnia została zabita przez Glossa, który poderżnął jej gardło głęboko, na całej szerokości, co przypomina jaskrawoczerwony uśmiech.

RelacjeEdytuj

Beetee LatierEdytuj

Beetee i Wiress byli bliskimi przyjaciółmi i sojusznikami podczas III Ćwierćwiecza Poskromienia. Beetee często kończył za nią zdania. Kiedy zginęła, wydawał się zasmucony jej śmiercią.

Wygląd i charakterEdytuj

Wiress była drobnej budowy, miała bladą cerę i czarne włosy. Mówiła cichym głosem, zdradzającym inteligencję. Miała zwyczaj przerywania swoich wypowiedzi w połowie. Zachowywała się przyjacielsko i nie była wścibska. Tak jak jej partner Beetee, Wiress miała talent do wynalazków.

GaleriaEdytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Wiress

  • Pytanko

    13 wiadomości
    • BlueCatt2012 napisał(a):Kamilb napisał(a):A ja zawsze myślałem (najwyraźniej mylnie), że to małżeństwo, tak jak Gloss i Cashmere :DGl...
    • Kamilb napisał(a):BlueCatt2012 napisał(a):Kamilb napisał(a):A ja zawsze myślałem (najwyraźniej mylnie), że to małżeństwo, tak jak Gl...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki