Fandom

Igrzyska Śmierci Wiki

Róg Obfitości

268stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij
Róg Obfitości.png

Róg Obfitości w 74. Głodowych Igrzyskach

Róg Obfitości (ang. Cornucopia) − wielka, metalowa konstrukcja, umieszczona zazwyczaj w sercu areny każdych Głodowych Igrzysk.

W Rogu znajdują się przedmioty potrzebne trybutom w przetrwaniu, takie jak broń, jedzenie, lekarstwa i inne przedmioty, które mogą być pomocne w zmaganiach na arenie. Podczas igrzysk zazwyczaj organizuje się grupa zawodowców, która zakłada obóz pod Rogiem, tym samym będąc najlepiej wyposażoną grupą trybutów.

ZawartośćEdytuj

Trybuci pocz tek.png

Trybuci czekający na gong.

Róg Obfitości zawiera wiele elementów, w zależności od igrzysk jego zawartość może się zmienić. Nigdy nie ma w nim broni palnej, ponieważ organizatorzy wolą, by uczestnicy mordowali się w tradycyjny sposób. Z reguły znajdują się w nim:
  • Broń (miecze, noże, łuki z kołczanami, włócznie, trójzęby, dzidy, etc)
  • Plecaki z różną zawartością
  • Jedzenie
  • Butelki, napełnione wodą lub puste
  • Narzędzia
  • Namioty
  • Śpiwory i koce
  • Leki (apteczki)
  • Sieci i druty do robienia pułapek

RzeźEdytuj

Rzeź.png

Rzeź podczas 74. Igrzysk

Na początku każdych igrzysk pod Rogiem Obfitości odbywa się rzeź, podczas której ginie znaczna część trybutów. Wynika ona z tego, że każdy trybut pragnie zdobyć jak najwięcej przydatnych przedmiotów, często nie zważając na to, jakie to są konkretne. Trybuci, którzy pierwsi zdobędą broń, rozpoczynają rzeź, zabijając swoich rywali i zabierając ich przedmioty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki