FANDOM

Pole siłowe — pole elektryczne stworzone przez Kapitol, otaczające arenę i uniemożliwiając trybutom ucieczkę. Podczas III Ćwierćwiecza Poskromienia na treningu organizatorzy byli otoczeni polem siłowym chroniącym ich przed trubutami. Pola są stosowane również na terenie Ośrodka Szkoleniowego.

Występowanie Edytuj

Pole siłowe pierwszy raz występuje kiedy Katniss Everdeen oraz Peeta Mellark wchodzą na dach Ośrodka Szkoleniowego. Wtedy Katniss dotknęła go i poczuła pieczenie na dłoni. Dzięki polu siłowemu Haymitch Abernathy wygrał swoje igrzyska − podczas ostatniej walki przeciwniczka nie zdając sobie sprawy z istnienia pola rzuciła siekierą, która odbiła się i wracając trafiła ją w głowę.

75. Igrzyska Głodowe Edytuj

Podczas III Ćwierćwiecza Poskromienia pole siłowe uśmierciło jedną osobę. Był nim Blight, trybut z Siódemki. Prawie zabiło także Peetę, którego jednak uratował Finnick. Katniss doprowadziła do zniszczenia areny strzelając strzałą, podwiązaną drutem do drzewa, w które w tym samym momencie trafił piorun.

Słabe punktyEdytuj

Podczas ćwiczeń Beetee zwrócił uwagę głównej bohaterki na słabe punkty pola siłowego. Są nimi małe, falujące kwadraty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki