FANDOM

Plutarch Heavensbee — główny organizator III Ćwierćwiecza Poskromienia. Podczas przyjęcia w rezydencji Snowa dał Katniss wskazówkę co do wyglądu areny. Okazało się, że jest po stronie rebeliantów i działa razem z nimi.

BiografiaEdytuj

Igrzyska ŚmierciEdytuj

Plutarch podczas indywidualnego pokazu Katniss wpadł w miskę z ponczem, kiedy strzeliła do jabłka w pysku pieczonej świni. W czasie jej  wywiadu krzyknął z balkonu, że nie wolno mówić o tym, jakie umiejętności trybuci pokazywali w jego czasie.

Pod koniec Tournee Zwycięzców Plutarch, myśląc, że Katniss będzie mentorem, dał jej wskazówkę dotyczącą wyglądu areny, pokazując swój zegarek z kosogłosem (broszka Katniss była wtedy modną ozdobą w Kapitolu). Podczas akcji ratunkowej wciągnął Katniss do poduszkowca rebeliantów. Wtedy dowiadujemy się, że cały czas był po stronie rebeliantów.

KosogłosEdytuj

Dystrykcie Trzynastym był jedną z najważniejszych osób. Chociaż pochodził z Kapitolu, walczył przeciw niemu.

WyglądEdytuj

Katniss opisała go jako potężnie zbudowanego mężczyznę. W filmie ma jasne włosy i niebieskie oczy.

GaleriaEdytuj