Fandom

Igrzyska Śmierci Wiki

Plutarch Heavensbee

268stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze19 Udostępnij
Plutarch Heavensbee
Plutarch kosogłos.jpg
Wiek Nieznany
Zawód Organizator Głodowych Igrzysk
Miejsce zamieszkania Kapitol
Losy Żyje
Wystepuje Igrzyska Śmierci
W Pierścieniu Ognia
Kosogłos
Grany przez Philip Seymour Hoffman

Plutarch Heavensbee — główny organizator III Ćwierćwiecza Poskromienia. Podczas przyjęcia w rezydencji Snowa dał Katniss wskazówkę co do wyglądu areny. Okazało się, że jest po stronie rebeliantów i działa razem z nimi.

BiografiaEdytuj

Igrzyska ŚmierciEdytuj

Plutarch podczas indywidualnego pokazu Katniss wpadł w miskę z ponczem, kiedy strzeliła do jabła w pysku pieczonej świni. W czasie jej  wywiadu krzyknął z balkonu, że nie wolno mówić o tym, jakie umiejętności trybuci pokazywali w jego czasie.

Pod koniec Tournee Zwycięzców Plutarch, myśląc, że Katniss będzie mentorem, dał jej wskazówkę dotyczącą wyglądu areny, pokazując swój zegarek z kosogłosem (broszka Katniss była wtedy modną ozdobą w Kapitolu). Podczas akcji ratunkowej wciągnął Katniss do poduszkowca rebeliantów. Wtedy dowiadujemy się, że cały czas był po stronie rebeliantów.

KosogłosEdytuj

Dystrykcie Trzynastym był jedną z najważniejszych osób. Chociaż pochodził z Kapitolu, walczył przeciw niemu.

WyglądEdytuj

Katniss opisała go jako potężnie zbudowanego mężczyznę. W filmie ma jasne włosy i niebieskie oczy.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki