Fandom

Igrzyska Śmierci Wiki

Octavia

268stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

Octavia
Octavia.png
Wiek Ok. 22
Zawód Członek ekipy przygotowawczej
Miejsce zamieszkania Kapitol
Losy Żyje
Grana przez Brooke Bundy

Octavia − kobieta z ekipy przygotowawczej Katniss Everdeen, miała zieloną skórę i była otyła. Łatwo się wzruszała.

BiografiaEdytuj

Igrzyska ŚmierciEdytuj

Octavia - Igrzyska Śmierci.jpg
Octavia wchodziła w skład ekipy przygotowawczej Katniss i była odpowiedzialna za zdobienie jej paznokci.

Rety, Katniss, trzeba było zostawić mi coś, na czym mogłabym pracować!

Octavia owiedziła Katniss podczas pierwszego dnia Tournee Zwycięzców, gdzie zajęła się jej paznokciami. Wymieniała z resztą ekipy uwagi o Ćwierćwieczu i opowiedziała przydługą opowieść o tym, jakim błędem było nakazanie gościom włożenia piór na imprezę urodzinową.

KosogłosEdytuj

Wywieziono ją z Kapitolu do Dystryktu Trzynastego, wraz z Venią i Flaviusem zostali ukarani za kradzież jedzenia. Przetrzymywano ich w komorze z numerem 3908. Ich wybawicielami okazali się KatnissPlutarch i Gale.

Zespół często z nimi jadł i pomagał Katniss przy ubieraniu się w kostium Kosogłosa. Po śmierci Coin, prawdopodobnie wrócili do Kapitolu.

WyglądEdytuj

Jej prawdziwe włosy były w kasztanowym odcieniu, ma banalną twarz ale nie brak jej uroku. Bez ośmiocentymetrowych, wymuskanych paznokci jej palce wyglądają trochę jak pieńki.

—Katniss, Kosogłos

CiekawostkiEdytuj

  • Hodowała w domu myszki, co u Katniss, która uważała je za szkodniki, wywołało obrzydzenie.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki