Fandom

Igrzyska Śmierci Wiki

Ośrodek Szkoleniowy

268stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Ośrodek Szkoleniowy.png
Ośrodek Szkoleniowy − wieżowiec umiejscowiony w centrum Kapitolu. Trybuci mieszkają tam i trenują do Głodowych Igrzysk, wraz ze swoimi mentorami, stylistami i i ekipami przygotowawczymi. Są tam też awoksi, którzy usługują trybutom.

74. Igrzyska Głodowe Edytuj

Pokój Katniss w Ośrodku szkoleniowym.png

Pokój Katniss.

Mieszkania Edytuj

Każdy dystrykt miał swoje piętro. Katniss i Peecie przypadł penthouse.

Moje mieszkanie jest większe niż cały dom, w którym mieszkałam z mamą i siostrą. Prezentuje się równie wykwintnie jak wagon kolejowy, w dodatku jest nafaszerowane automatyką i wiem, że nie zdążę tu wcisnąć wszystkich guzików. Sam prysznic został wyposażony w tablicę z ponad setką opcji regulacji temperatury wody, jej ciśnienia, wyboru rodzaju mydła, szamponu, zapachu, olejku oraz gąbek masujących. Gdy staję na macie, uruchamiają się dmuchawy z gorącym powietrzem do osuszania ciała. Nie muszę borykać się z kołtunami w mokrych włosach. Wystarczy, że położę dłoń na specjalnej skrzynce, a emitowany przez nią strumień wiatru rozplątuje, rozdziela i niemal błyskawicznie suszy włosy, które jedwabistą kaskadą spływają mi na ramiona.

—Igrzyska Śmierci

Szkolenie Edytuj

Trybuci w hali treningowej.jpg

Trybuci podczas szkolenia

Podczas szkolenia trybuci mieli do dyspozycji stanowiska (na każdym z nich uczyli się innych umiejętności, m.in: władania łukiem, mieczem czy rozpalanie ogniska). Katniss wspomina, że zawodowcy od razu poszli do najgroźniejszych rodzajów broni.

75. Igrzyska Głodowe Edytuj

Specjalnie na te igrzyska cały ośrodek, zarówno część mieszkalna jak i ta przeznaczona na szkolenie, zostały odbudowane.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki