FANDOM

Mags Flanagan − zwyciężczyni 11. Głodowych Igrzysk, trybutka III Ćwierćwiecza Poskromienia. Pochodziła z Dystryktu Czwartego.

BiografiaEdytuj

11. Głodowe IgrzyskaEdytuj

Mags została wylosowana do 11.Głodowych Igrzysk, które wygrała. Miała 16 lat.

65. Głodowe IgrzyskaEdytuj

Została mentorką Finnicka Odaira i nieznanej dziewczyny.

III Ćwierćwiecze PoskromieniaEdytuj

Magszaannie
Podczas dożynek wylosowana zostaje Annie Cresta, która zupełnie oszalała podczas poprzedniego pobytu na arenie. Postanawia się poświęcić i zgłasza się na ochotniczkę. Na arenie zawiera sojusz z Katniss Everdeen, Peetą Mellarkiem i Finnickiem Odairem. Chociaż ciężko jest jej poruszać się o własnych siłach, robi co może, żeby pomóc drużynie. Jej trawiaste naczynia i haczyki okazują się bardzo użyteczne. Staruszka ginie poprzez zatrucie szkodliwymi oparami mgły na arenie i zostaje opłakana przez Finnicka, dla którego była ważna.

ŚmierćEdytuj

Finnick postanowił nieść Peetę, aby ten przeżył. Katniss wzięła Mags, lecz nie dała rady unieść jej ciężaru, więc staruszka poświęciła się dla nich i weszła w trującą mgłę, ratując tym samym życie jej sojusznikom. Zginęła w potwornych spazmach.

WyglądEdytuj

Mags Flanagan

Mags w czasach młodości.

Mags była siwą, kulejącą staruszką. Miała 80 lat i poruszała się o lasce. Niewiele wiadomo o jej osobowości, ale wydaje się być przyjacielska. Bełkotała z regionalnym akcentem, przez co dość trudno było się z nią porozumieć.

W czasach młodości Mags miała kasztanowe, kręcone włosy za ramiona.

Mags potrafiła wykonywać haczyki na ryby  (jak opisywała to Katniss), a także naczynia z trawy, co przez pewien czas ułatwia bohaterom podczas Ćwierćwiecza Poskromienia.

CiekawostkiEdytuj

  • Mags i Woof byli najstarszymi uczestnikami 75. Igrzysk Głodowych.

GaleriaEdytuj