FANDOM

Morfalinistka
FM.jpg
Wiek 60 (książka)
wczesne 30 (film)
Zawód Trybut, Mentor
Broń Kamuflaż
Losy Umiera
Występuje W Pierścieniu Ognia
Grana przez Megan Hayes

Kobieta z Dystryktu Szóstego − morfalinistka, triumfatorka nieznanych igrzysk biorąca udział w 75. Igrzyskach Głodowych. Wykorzystała kamuflaż, aby ukryć się do śmierci pozostałych zwycięzców.

Biografia Edytuj

Wczesne życieEdytuj

Po swoich debiutanckich Igrzyskach wróciła do Dystryktu Szóstego i zaczęła stosować morfalinę, by odwrócić się od wspomnień związanych z igrzyskami. W pewnym momencie uzależniła się od niej i zaczęła służyć jej jako narkotyk, co wpłynęło na jej wygląd.

III Ćwierćwiecze Poskromienia Edytuj

Trening Edytuj

Kobieta podczas treningu malowała na ramieniu Peety kwieciste wzory. Podczas występu przed organizatorami zaprezentowała swoje umiejętności kamuflażu.

Wywiad Edytuj

Była ubrana w czarną, skórzaną kurtkę i pasujące spodnie. Chwyciła pozostałych zwycięzców za ręce na znak ich jedności.

Rzeź Edytuj

Nie wzięła udziału w rzezi i uciekła. W filmie, kiedy Katniss na platformie rozglądała się po arenie, można ją zauważyć po lewej stronie, oraz jak ucieka do dżungli, dzięki czemu udało jej się przetrwać.

Śmierć Edytuj

Podczas ataku wściekłych małp, Peeta został zaatakowany przez zmiecha, która miał zamiar go zabić. Morfalinistka wyskoczyła z ukrycia i ochroniła Peetę własnym ciałem, ze skutkiem przebitej piersi. Peeta przeciągnął ją na plażę i opowiadał o obrazach i kolorach. Własną krwią narysowała mu kwiat na policzku, wkrótce potem wykrwawiła się na śmierć. Peeta popchnął jej ciało do wody, gdzie dryfowało, dopóki nie zabrał go poduszkowiec.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki