FANDOM

Gloss − mężczyzna pochodzący z Dystryktu Pierwszego, triumfator 63. Głodowych Igrzysk. On i jego siostra Cashmere zostali zwycięzcami w dwóch następujących po sobie Głodowych Igrzyskach. Został wylosowany do udziału w III Ćwierćwieczu Poskromienia.

BiografiaEdytuj

75. Igrzyska Głodowe Edytuj

Gloss został wylosowany w puli żyjących zwycięzców w Dystrykcie Pierwszym do udziału w III Ćwierćwieczu Poskromienia. Razem z Cashmere cieszyli się z powrotu na arenę.

Trening Edytuj

Wraz z siostrą zaprosił Katniss do plecenia hamaków. Dziewczyna opisała ich jako uprzejmych, ale zdystansowanych. Rodzeństwo przez cały trening trzymało się razem.

Dostał wysoką ocenę za pokaz przed organizatorami.

Wywiad Edytuj

Podczas wywiadu dziękował mieszańcom Kapitolu za dokazanie dobroci nad nim i nad jego siostrą. Wraz z Cashmere czuli się oszukani i wściekli i jak większość zwycięzców, którzy starali się okazać, jak poczuli się zdradzeni, a także próbowali zachęcić do odwołania igrzysk.

Arena Edytuj

Glosswiress
Zanim Gloss przypłynął do Rogu, Katniss ugodziła go strzałą w łydkę. Poderżnął gardło zwycięzcy z Dystryktu Szóstego i został sojusznikiem Enobarii i Brutusa. Niedługo potem zaatakowali Finnicka, Peetę, Mags i Katniss, prawdopodobnie nie wiedzieli, że będą z nimi jeszcze Johanna, Wiress i Beetee. Zauważając widząc zajętą Wiress, poderżnął jej gardło tak głęboko, na całej szerokości, co przypomina jaskrawoczerwony uśmiech.

Katniss zauważając, że Wiress przestała śpiewać, przeszyła mu serca strzałą. Zginął mniej więcej w połowie igrzysk, a krótko po tym pogrąża się z Wiress w wodzie.

WyglądEdytuj

Gloss został opisany jako klasycznej urody mężczyzna. On i jego siostra mieli blond włosy, choć zależnie od światła wydawały się ciemniejsze.

OfiaryEdytuj

  • Mężczyzna z Szóstego Dystryktu (75, rzeź),
  • Wiress (75, poderżnięcie gardła).

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj