Fandom

Igrzyska Śmierci Wiki

Delly Cartwright

268stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze10 Udostępnij
Delly Cartwright
Wiek 17
Zawód Rodzinny biznes: prowadzenie sklepu z butami
Losy Żyje
Występuje Kosogłos

Delly Cartwright − mieszkanka Dystryktu Dwunastego, była w dzieciństwie przyjaciółką Peety Mellarka. Uczęszczała razem z nim oraz Katniss Everdeen do tej samej szkoły. 

BiografiaEdytuj

Życie w DwunastceEdytuj

Delly Cartwright urodziła się i wychowała w Dystrykcie Dwunastym. Chodziła do miejscowej szkoły, tej samej co Peeta Mellark i Katniss Everdeen. Była córką właścicieli sklepu z obuwiem w Złożysku.

W młodości zaprzyjaźniła się z Peetą. Zawsze stawała w jego obronie, kiedy był o coś oskarżany. Delly i Peeta byli tak zżyci, że nazywali się nawzajem bratem i siostrą.

RebeliaEdytuj

Po zniszczeniu Dwunastego Dystryktu, była jedną z osób uratowanych przez Gale'a i  została przetransportowana do Dystryktu Trzynastego, gdzie od tej pory miała przebywać do końca wojny z Kapitolem. Po paru miesiącach od przybycia do Trzynastki, Haymitch Abernathy poprosił ją o to, żeby pomogła w rehabilitacji "osaczonego" Peety. Jej zadaniem było przywrócić chłopakowi prawdziwe wspomnienia, które zostały zdeformowane przez kapitolińczyków. Delly jednak nie zdołała pomóc Peecie.

Wygląd i charakterEdytuj

Delly była przysadzistą dziewczyną o ziemistej cerze i żółtawych włosach. Miała bardzo pogodną osobowość i bezustannie uśmiechała się do wszystkich. Postępowała tak, aby nikogo w żaden sposób nie urazić.

Bardzo lubiła Katniss, traktowała ją jak idolkę i wzór do naśladowania.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki