Fandom

Igrzyska Śmierci Wiki

Cressida

268stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij
Cressida
Cressida-kosogłos.jpg
Wiek Nieznany
Zawód Reżyser
Miejsce zamieszkania Kapitol
Dystrykt 13
Losy Żyje
Grana przez Natalie Dormer
Cressida − reżyserka pochodząca z Kapitolu, która przyłączyła się do rebelii wraz ze swoją ekipą filmową − Castorem i Polluxem, a funkcję  jej asystenta pełnił Messalla. Przez niemal cały okres trwania rewolucji towarzyszyła Katniss w celu nakręcenia propagit, czyli filmów propagandowo-agitacyjnych (potrzebnych do ataku antenowego), w których Katniss wspierała i zachęcała powstańców do walki.

BiografiaEdytuj

Mockingjay-cressida3.jpg

Cressida nakręciła występy Katniss w Dystrykcie Ósmym, nawet pomimo chaosu wywołanego przez niespodziewane bombardowanie Kapitolu. Nie opuszczając jej nawet na krok, wspięła się za nią na dach budynku i sfilmowała jak zestrzeliwała poduszkowce. Była z nią również w szpitalu, a jeszcze tego samego dnia film Cressidy został wielokrotnie wyemitowany.

Cressida nagrała również moment, w którym Katniss zaśpiewała Drzewo Wisielców.
640px-Mockingjay-cressidacastor.jpg

Cressida i Castor w Dystrykcie 12

Wyznaniami Finnicka sama była wstrząśnięta.

Dłączyła z ekipą do Drużyny 451, gdzie wyjechała do Kapitolu. Dostała materiał pokazujący szkolenia do walki rebeliantów, a także śmierć Leeg 2 do następnego filmu. Cały czas wspierała Katniss i pomagała jej wybierać logiczne decyzje.

Po śmierci większości Drużyny Gwiazd i wszystkich jej członków załogi (Prócz Polluxa, któremu udało się przeżyć), nadal wykazywała Katniss lojalność, ale była wyraźnie zdenerwowana.

Still z Cressidą i Poluxem. Kosogłos część 2.jpg

Cressida i Pollux podczas egzekucji Snow'a.

Cressida poprowadziła resztki Drużyny do jej starej przyjaciółki i byłej stylistki, Tigris, która również popierała rebeliantów. Tigris pozwoliła im przenocowac, aż wyruszyli do Kapitolu z powodu kazania zatrzymywania uchodźców w każdym wolnym budynku. Uważało się, że po aktywowaniu kokonów zginęli, ale na koniec wyruszyli sfilmować zniszczenia wojenne.

WyglądEdytuj

Cressida jest przedstawiona jest jako młoda kobieta z łysą głową i wytatuowanymi pnączami. W filmie ogoloną ma tylko część głowy, z wytatuowanymi winoroślami sięgającymi do ramienia.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki