FANDOM

Chłopak z Dystryktu Piątego
District 5 Male.jpg
Wiek 15 (film)
Zawód Trybut
Broń Sierp
miecz
Losy Martwy
Grany przez Chris Mark
Chłopak z Dystryktu Piątegotrybut biorący udział w 74. Igrzyskach Głodowych.

BiografiaEdytuj

Parada TrybutówEdytuj

District 5 Tribute parade.png

Chłopak z Piątego Dystryktu i Liszka podczas Parady Trybutów

W czasie Parady Trybutów on i Liszka nosili srebrne, błyszczące i krzykliwe stroje, które okazywały głównie moc i energię elektryczną Piątki. Na głowie miał srebrny, brokatowy dysk.

Początek igrzyskEdytuj

Przed rozpoczęciem igrzysk stał na metalowej tarczy obok trybuta z Czwartego Dystryktu.

640px-Throttle starangled5.png

Gdy zabrzmiał gong, zaczął biec w stronę Rogu Obfitości, by zdobyć przedmioty niezbędne do przeżycia. Aby zdobyć leżący na ziemi czarny plecak, poderżnął gardło dziewczyny z Dystryktu Trzeciego sierpem. Kiedy zaczął biec dalej, natrafił na chłopaka z Siódmego Dystryktu, który powalił go włócznią i chciał zabić, lecz ostatecznie nie udało mu się to, bo rozproszył go Thresh, który przebiegł obok. W tym czasie chłopak z Piątki zaczął się czołgać uciekając przed trybutem z Siódemki. Następnie zostaje zaatakowany przez trybuta z Szóstki, który go przydusza, ostatecznie jednak ostatecznie zyskuje nad nim przewagę i ucieka.

ŚmierćEdytuj

Chłopak z D5 zabity.png

Kiedy uciekał w stronę lasu, został złapany przez Glimmer. Wielokrotnie wbiła mu nóż w ciało.

ZmieszaniecEdytuj

Po śmierci jego ciało zostało przetransportowane z areny do Kapitolu. W późniejszym czasie organizatorzy igrzysk wykorzystał jego DNA, aby stworzył zmieszańca, który pomógł zagonić Cato pod Róg Obfitości i doprowadzić do ostatecznej rywalizacji. Nie wiadomo, co się później stało ze zmiechem.

WyglądEdytuj

D5bb.jpg
Był to przeciętny chłopak o ciemnym kolorze oczu i włosów. Posiadał lekko skośne oczy.

Na arenie nosił czerwono−śliwkową kurtkę.

BrońEdytuj

Nie wiadomo jakimi brońmi posługiwał się podczas treningu.

Po rozpoczęciu izdołał zdobyć dwie bronie: sierp i miecz, który znalazł przy Rogu Obfitości.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki