Fandom

Igrzyska Śmierci Wiki

Chłopak z Dystryktu 4 (74)

268stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze27 Udostępnij

Chłopak z Dystryktu 4
District 4 Male.jpg
Wiek 12 (film)
Zawód Trybut
Broń Krótki miecz
Losy Martwy
Grany przez Ethan Jamieson

Chłopak z Dystryktu Czwartego — uczestnik 74. Igrzysk Głodowych, należał do grupy zawodowców.

BiografiaEdytuj

74. Głodowe IgrzyskaEdytuj

Parada TrybutówEdytuj

D4THG.png
Chłopiec miał na sobię tunikę w morskich barwach z ozdobnymi postaciami pereł i pęcherzyków. Na barkach, wraz z partnerką mieli wspięte rozgwiazdy. Nosił koroną wysadzaną perłami, dzięki czemu przypominał Posejdona.

SzkolenieEdytuj

Podczas szkolenia zauważamy go jak spogląda na innych trybutów i stoi obok Rue kiedy Atala wyjaśnia zasady. Wystąpił także za Treshem, patrząc na Rue gdy Cato i zorientował się, że zaginęła mu broń. Można go zauważyć także w kolejce jak stoi za nią. Podczas występu przed organiztorami otrzymał ósemkę.

WywiadEdytuj

Ustawił się w kolejce za trybutami z Trójki, ubrany w czarny garnitur z białym krawatem i butami.

RzeźEdytuj

Zginął w początkowej masakrze przy Rogu. Katniss stwierdziła, że była zaskoczona gdy zobaczyła jego twarz na niebie w pierwszym dniu, ponieważ brała go za zawodowca,  ale prawdopodobnie został zabity, ponieważ był młody i nie umiał posługiwać się dobrze morderczą bronią.

640px-4mkilled.png
640px-Worst sleepover ever.png
640px-D4 male killed by Cato.png

Na podeście stał obok Rue i chłopaka z Piątki. Kiedy gong zasygnalizował początek Igrzysk, chłopak przeskoczył skrzynię i schował się na kilka sekund w Rogu, czekając aż Tresh ucieknie. Znalazł żółty, zwinięty śpiwór, chowając się kilka razy za skrzyniami. Po większości walk wybiegł z kryjówki w próbie poślizgu, chwytając mały miecz ze ściany na drodze. Niestety, zrobił błąd, gdzyż kiedy się odwrócił, Cato już dawno go zauważył i poderżnął mu gardło. Umarł albo przez utratę krwi albo przez uduszenie.

ZmiechEdytuj

Podobnie jak reszta poległych, wykorzystana jego DNA do zmiecha o rudym, kręconym futrze i obrożą z cyfrą 4. Nie wiadomo co się stało z mutantem po Igrzyskach.

CiekawostkiEdytuj

  • W ekranizacji nie był zawodowcem.
  • Jego szanse na wygraną były równe 15-1.
  • On, Thresh i dziewczyna z Szóstki byli pierwszymi, którzy pojawili się przy Rogu.
  • Był ostatnią osobą która zginęła w rzezi.
  • Finnick był jego mentorem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki