Fandom

Igrzyska Śmierci Wiki

Chłopak z Dystryktu 3 (74)

268stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze19 Udostępnij
Chłopak z Dystryktu Trzeciego
Chłopak Dystrykt 3.jpg
Wiek 14 (film)
Zawód Trybut
Broń Włócznia
Losy Umiera
Wspomniany W Pierścieniu Ognia
Grany przez Ian Nelson
Chłopak z Dystryktu Trzeciegotrybut biorący udział w 74. Głodowych Igrzyskach.

Sprzymierzył się z zawodowcami, ponieważ pomógł im chronić żywność, zabezpieczając teren wokół stosu różności. Wykazał się pomysłowością, używając min, które zostały wcześniej wykorzystane przez organizatorów do obstawienia pola dookoła tarcz trybutów.

BiografiaEdytuj

74. Igrzyska GłodoweEdytuj

Parada TrybutówEdytuj

District-3-Tribute-Outfits-Hunger-Games.png
Podczas parady trybutów miał na sobie srebrny, matowy strój z błyszczącymi elementami. Na głowie nosił koronę, z wielkimi powyginanymi dyskami.

TreningEdytuj

O jego poczynaniach na treningu wiemy tylko to, że jako pierwszy podszedł do stanowiska, gdzie uczono jak rozpalać ogień. Gdy już się mu to udało, odskoczył, jakby się go poparzył.

IgrzyskaEdytuj

Wiadomo, że przeżył rzeź pod Rogiem Obfitości jednak nie wiadomo, co zabrał ze sobą. Stał na podeście obok Glimmer. Sprzymierzył się z zawodowcami, ponieważ pomógł im chronić żywność, zabezpieczając teren wokół stosu różności. Wykazał się pomysłowością, używając min, które zostały wcześniej wykorzystane przez organizatorów do obstawienia pola dookoła tarcz trybutów.

ŚmierćEdytuj

Chłopak z dystryktu 3 pilnujący zapasów zawodowców.jpg
Gdy Rue rozpala ogniska, żeby odwrócić uwagę zawodowców, chłopak zostaje, by popilnować zapasów. Jego uwagę przykuwa znikająca w krzakach Liszka, która zdążyła wziąć niezauważalne ilości zapasów. Kiedy sojusznicy wracają i zastają zniszczone zapasy, Cato wpada w szał i skręca mu kark, gdyż uważa, że źle zbudował pułapki − miały one zabić intruza, ale nie niszczyć złożonych na stosie różności produktów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki