Fandom

Igrzyska Śmierci Wiki

Celestia Snow

268stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij
Celestia Snow
Snowsgranddaughter.jpg
Wiek 12
Zawód Uczennica
Miejsce zamieszkania Kapitol
Losy Nieznane
Występuje Kosogłos
Grana przez Erika Bierman
 Celestia Snow − jedna z niewielu znanych członków rodziny Snowa (jego wnuczka), która jest krótko wymienionych na końcu Kosogłosa.

Kosogłos Edytuj

W książkach pojawia się jedynie w Kosogłosie, gdy Johanna Mason wspomina jej ewentualny udział w proponowanych 76. Głodowych Igrzyskach dla dzieci polityków z Kapitolu.

Plan ostatnich Głodowych Igrzysk jest zapomniany, ponieważ Coin zostaje zabita przez Katniss chwilę później; nigdy nie był znany nikomu, z wyjątkiem jej, która go zaproponowała.

Celestia została pokazana w adaptacji filmowej W Pierścieniu Ognia, gdy widzi Katniss na ekranie, układając sobie włosy w warkocz tak jak ona podczas 74. Głodowych Igrzysk. Kiedy prezydent Snow pyta się o niego, odpowiada, że wszyscy w jej szkole tak się czeszą. Gdy dziewczynka oznajmia, że chce być kiedyś tak kochana jak Peeta kocha Katniss, Snow zapewnia ją, że będzie.

W Kosogłosie Snow deklaruje, że wszelkie noszenie symbole Kosogłosa są aktem zdrady, a zdrajcy zapłacą najwyższą cenę. Następnie widzimy Celestię, która rozplata swój warkocz.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki