FANDOM

Celestia Snow
Snowsgranddaughter.jpg
Wiek 12
Zawód Uczennica
Miejsce zamieszkania Kapitol
Losy Nieznane
Występuje Kosogłos
Grana przez Erika Bierman
 Celestia Snow − jedna z niewielu znanych członków rodziny Snowa (jego wnuczka), która jest krótko wymienionych na końcu Kosogłosa.

Kosogłos Edytuj

W książkach pojawia się jedynie w Kosogłosie, gdy Johanna Mason wspomina jej ewentualny udział w proponowanych 76. Głodowych Igrzyskach dla dzieci polityków z Kapitolu.

Plan ostatnich Głodowych Igrzysk jest zapomniany, ponieważ Coin zostaje zabita przez Katniss chwilę później; nigdy nie był znany nikomu, z wyjątkiem jej, która go zaproponowała.

Celestia została pokazana w adaptacji filmowej W Pierścieniu Ognia, gdy widzi Katniss na ekranie, układając sobie włosy w warkocz tak jak ona podczas 74. Głodowych Igrzysk. Kiedy prezydent Snow pyta się o niego, odpowiada, że wszyscy w jej szkole tak się czeszą. Gdy dziewczynka oznajmia, że chce być kiedyś tak kochana jak Peeta kocha Katniss, Snow zapewnia ją, że będzie.

W Kosogłosie Snow deklaruje, że wszelkie noszenie symbole Kosogłosa są aktem zdrady, a zdrajcy zapłacą najwyższą cenę. Następnie widzimy Celestię, która rozplata swój warkocz.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki