FANDOM

Cecelia
CeceliaInterviews.jpg
Wiek Nieznany
Zawód Mentor
Broń Miecz
noże
Losy Umiera
Grana przez Elena Sánchez

Cecelia zwyciężczyni z Dystryktu Ósmego, triumfatorka 58. Głodowych Igrzysk i trybutka podczas III Ćwierćwiecza Poskromienia.

BiografiaEdytuj

75. Igrzyska GłodoweEdytuj

Cecelia stała się po raz drugi trybutką wylosowaną do Ćwierćwiecza. Musiała opuścić trójkę dzieci, które nie chciały się od niej oderwać − tuliły się do niej i płakały.

Parada TrybutówEdytuj

W książce nie została opisana w trakcie przejażdżki rydwanami, natomiast w filmie widzimy ją za trybutami z Dystryktu Dziesiątego, gdy Finnick przychodzi porozmawiać z Katniss. Cecelia ma na sobie długą, czarną suknię z dużymi białymi przewodami na ramionach. 

TreningEdytuj

Cecelia zaprosiła Katniss do jednego ze stanowisk, gdzie chciała z nią porozmawiać o powstaniu w Ósemce, ale zmieniła zdanie w ostatniej chwili. Za pokaz indywidualny otrzymała dziewięć punktów.

ŚmierćEdytuj

Cecelia zginęła w rzezi na początku igrzysk. Stała na podeście obok trybutów z Dziesiątki, przybyła na wysepkę zaraz po Katniss i Peecie, a niedługo później zabiła ją Enobaria.

Wygląd i osobowośćEdytuj

Została opisana jako kobieta około trzydziestu lat, była jednym z młodszych zwycięzców. Miała bardzo macierzyńską naturę.

RodzinaEdytuj

Cecelia miała trójkę dzieci w domu do czasu Ćwierćwiecza, które były bardzo zdenerwowane tym, że ich matka może zostać wybrana. Imiona i płeć dzieci są nieznane, tak jak nazwisko ich ojca i męża Cecelii.

CiekawostkiEdytuj

  • Była jedynym znanym triumfatorem, który założył rodzinę. Katniss i Peeta zrobili to po wojnie.
  • W filmie nie podnosi ręki całkowicie, a jej twarz jest głęboko smutna, bez wątpienia dlatego, że wiedziała, że ​​nie przeżyje i nie zobaczy ponownie swoich dzieci.
  •  Na arenie przeżyła siedem minut i dwadzieścia sekund.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki