FANDOM

Cashmere
Cashmere ćwierćwiecze.jpg
Wiek 25-29
Zawód Mentor
Broń Nóż
Losy Umiera
Występuje W Pierścieniu Ognia
Grana przez Stephanie Leigh Schlund
Przepraszam. Po prostu nie mogę przestać płakać.

—Cashmere, W Pierścieniu Ognia

Cashmere − siostra Glossa i trybutkaDystrykt Pierwszego w 75. Głodowych Igrzyskach, triumfatorka 64. Igrzysk. Rodzeństwo wygrywało swoje igrzyska rok po roku, kiedy Katniss była młodsza.

BiografiaEdytuj

75. Głodowe IgrzyskaEdytuj

Podczas dożynek została wylosowana wraz z Glossem do III Ćwierćwiecza Poskromienia. Oboje pokazywali dumę i radość z powodu powrotu na arenę.

TreningEdytuj

Rodzeństwo zaprosiło Katniss do jednego ze stanowisk, gdzie przez pewien czas pletli hamaki. Katniss uważała ich za uprzejmych, ale zdystansowanych. Oboje uzyskali wysoki wynik podczas prezentacji.

WywiadEdytuj

Przed wywiadem z Caesarem Flickermanem, Cashmere skrytykowała suknie ślubną Katniss, nazywając ją idiotyczną. Podczas wywiadu słodkimi słówkami apelowała o odwołanie igrzysk.

IgrzyskaEdytuj

Cashmere stanęła na podeście niedaleko Katniss. Przy Rogu Obfitości udało jej się uzyskać noże i miecz. Najprawdopodobniej zabiła Seeder.

ŚmierćEdytuj

640px-Cashmere-death.png

Drugiego dnia igrzysk zawodowcy zaatakowali Peetę, Katniss, Johannę i Finnicka. Gloss poderżnął gardło Wiress, na skutek czego zabiła go Katniss. Cashmere chciała pomścić brata i ruszyła w jej stronę, ale zamordowała ją Johanna, która rzuciła w nią toporem.

KosogłosEdytuj

W Kosogłosie możemy się dowiedzieć, że została wykorzystana przez Snowa, ponieważ została wymieniona wraz z Finnickiem i Johanną jako ofiary przymusowej prostytucji.

RodzinaEdytuj

VictorsRevealed-Cashmere gloss.jpg
Gloss był bratem Cashmere i drugim trybutem z Dystryktu Pierwszego w III Ćwierćwieczu, a także zwycięzcą igrzysk na rok przed nią. Byli ze sobą silnie związani, walczyli ramię w ramię aż do samego końca.

Wygląd i charakterEdytuj

Cashmere została opisana jako piękna blondynka o jasnych, spadających kaskadą na ramionach włosach.

Była podobna do Glimmer, ponieważ obie miały blond włosy i zielone oczy, ale w Dystrykcie Pierwszym jest to powszechne.

CiekawostkiEdytuj

  • Mogła być mentorką Marvela i Glimmer.
  • Suzanne Colins ujawniła, że dla rodzeństwa rodzice byli 'ciężcy', surowi.
  • Jej imię po angielsku oznacza kaszmir.
  • W filmie ma umiejętność równoważenia ostrych broni, takich jak nóż.
  • W filmie Caesar przeprowadza z nią i Glossem wywiad razem, podczas gdy w książce były oddzielnie.
  • Jest 10 zwycięzcą  z Dystryktu Pierwszego.
  • Kaszmir to bardzo drogi rodzaj tkaniny, a Cashmere pochodzi z dystryktu, w którym eksportuje się towary luksusowe.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki