Fandom

Igrzyska Śmierci Wiki

Caesar Flickerman

268stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze30 Udostępnij
Caesar Flickerman
Ceasarcapitolprofile.jpg
Zawód Komentator
prowadzący wywiady
Pochodzenie Kapitol
Losy Żyje
W Pierścieniu Ognia
Kosogłos
Grany przez Stanley Tucci

Caesar Flickerman — komentator Głodowych Igrzysk, znany ze swojego ekstrawaganckiego wyglądu i pogodnej osobowości. Jego wywiady z trybutami są transmitowane w każdym telewizorze w Panem. Zawsze kieruje rozmowę na pozytywy i potrafi odnaleźć humor nawet w najgorszych okolicznościach. Miał przeprowadzane liczne operacje plastyczne, które mają pomóc mu ukryć swój wiek, jak większości mieszkańców Kapitolu. Jedynymi rzeczami, które zmieniają się w wyglądzie Caesara to włosy, powieki i usta, mają inny kolor w każdych Igrzyskach. Zawsze nosi granatowy garnitur z żaróweczkami.

BiografiaEdytuj

74. Głodowe IgrzyskaEdytuj

Caesar Flickerman podczas wywiadów.jpg

Caesar podczas wywiadów

Podczas 73. Głodowych Igrzysk Caesar postanowił przefarbować się na szkarłat, przez co sprawiał wrażenie jakby krwawił. Katniss twierdzi, że podczas 74. Igrzysk jego wygląd był mniej przerażający. Miał szarobłękitne włosy, w takim samym odcieniu były jego powieki i usta. Na początek zawsze opowiadał kilka dowcipów, które miały rozruszać publiczność, a następnie przechodził do rzeczy, czyli wywiadów z trybutami. Caesar naprawdę się starał, aby zawodnicy wypadli jak najlepiej. Zachowywał się przyjacielsko, próbował odprężyc zdenerwowanych, śmiał się z kiepskich żartów, a na banalne odpowiedzi reagował tak, że zapadały ludziom w pamięć.

Katniss i Ceasar Flickerman.jpg

Katniss i Caesar

Podczas wywiadu z Katniss, pomagał jej dobrze wypaść przed kamerami, ponieważ na początku dziewczyna niezbyt dobrze sobie radziła. Na przykład, gdy spytał się jej, co zobiło na niej największe wrażenie w Kapitolu, a ona odpowiedziała, że potrawka z jagnięciny wybuchnął śmiechem i zaczął zabawiać publiczność.

Kiedy przeprowadzał wywiad z Peetą, dobrze im się ze sobą rozmawiało. Sprawiają, że ludzie się śmieją i pokrzykują. Podczas wywiadu Caesar odkrył miłość Peety do Katniss, która jest szokiem dla wszystkich, nawet dla niej. Pod koniec Głodowych Igrzysk rozmawiał z Katniss i Peetą. Mówił głównie do Peety, ponieważ Katniss nie czuje się dobrze, gdy musi występować przed kamerami.

75. Głodowe IgrzyskaEdytuj

Caesar Flickerman.jpg

W tym roku włosy i twarz Caesara były koloru lawendowego. Jak zawsze pomagał w wywiadach trybutom 75. Głodowych Igrzysk, którzy byli zwycięzcami poprzednich. Gdy przeprowadzał wywiad z Katniss, wspomniał o jej nadchodzącym ślubie z Peetą, ponieważ miała na sobie suknię ślubną na życzenie prezydenta Snowa. Katniss wiedziała, że to odpowiedni moment i zaczęła się kręcić, a jej suknia spaliła się  i przypomniała kosogłosa, co jeszcze bardziej rozjuszyło tłum. Podczas wywiadu z Peetą, chłopak oznajmił, iż jest już nieoficjalnie żonaty z Katniss i, że ona jest z nim w ciąży. Oba stwierdzenia są nieprawdą. To wyznanie przyczyniło się do ogólnej histerii publiczności (tak jak rok wcześniej, gdy Peeta wyznał Katniss miłość). Widzów Kapitolu przytłaczyło to, że zakochani trybuci nie mogli być razem, a ich nienarodzone dziecko prawdopodobnie umrze na arenie. Ogólne zamieszanie wszczęło mały bunt, który szybko został stłumiony. Pod koniec wywiadu Caesara wszyscy zwycięzcy wstali, trzymając się za ręce by pokazać jedność, co jeszcze bardziej wzburzyło widzów do rebelii.

KosogłosEdytuj

Peeta i Caesar wywiad w Kosogłosie cz 1.jpg
W ostatniej części trylogii Caesar przeprowadzał kilka wywiadów z torturowanym Peetą. Pytał go co myśli o rebeliantach i Katniss. Podczas wywiadu chłopak wyjaśnił mu, jak to jest brać udział w Głodowych Igrzyskach, co fascynuje mieszkańców Kapitolu, ponieważ żaden zwycięzca jeszcze nigdy o tym nie opowiadał. Caesar próbował sprawić, by Peeta czuł się jak najbardziej komfortowo podczas wywiadów. Konwersacja skończyła się, gdy Peeta prosił o powrót do celi z powodu uwag Caesara na temat rebelii i pozycji Katniss w buncie. Drugi wywiad był krótki. Caesar spytał go o pogłoski na temat występowania Katniss w propagitach. Podczas trzeciego wywiadu Peeta namawiał do zawieszenia broni i ostrzegł buntowników o planowanym bombardowaniu Dystryktu Trzynastego przez Kapitol. Rozmowa została przerwana, a Peeta pobity i zabrany na tortury.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki