Fandom

Igrzyska Śmierci Wiki

Bonnie

268stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij
Bonnie
Wiek 17
Zawód Uczennica
kontrolerka jakości
Broń Pistolet
Losy Prawdopodobnie nie żyje
Występuje W Pierścieniu Ognia

Bonnie — dziewczyna pochodząca z Dystryktu Ósmego.

BiografiaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Przed wydarzeniami z powieści, Bonnie mieszkała w swoim dystrykcie, gdzie uczęszczała do szkoły. Razem ze swoją nauczycielką, tudzież towarzyszką, Twill, pracowała również jako kontroler jakości w fabryce strojów dla Strażników Pokoju, gdzie element po elemencie ukradła kompletny strój.

W Pierścieniu Ognia Edytuj

Kiedy wybuchło powstanie, dystrykt dostał się w ręce rebeliantów, dopóki Kapitol nie wysłał Strażników Pokojów, którzy odbili to miejsce z powrotem. Rebelianci zostali zniszczeni. Jako karę, Kapitol wydał rozkaz odcięcia dowozu żywności i węgla przez tydzień. Wreszcie, gdy wszyscy mogli wrócić do pracy, Bonnie i Twill późno wyszły ze szkoły do fabryki. Na budynek zostały zesłane bomby zanim udało się im tam dotrzeć, co ratuje im życie. Niestety, cała rodzina Twill i Bonnie nie przeżyła wybuchu. Obie zabrały ze sobą stroje Strażników Pokoju i uciekły do lasu otaczającego Dystrykt Dwunasty. Jednakże Bonnie skręciła sobie kostkę i z tego powodu użyła gałązki, jako podparcie, co zdecydowanie ją spowolniło. Do tego wszystkiego jej strój jest na nią za duży, ponieważ miał być dla męża Twill, który umarł w eksplozji w fabryce. Zabrały ze sobą także suchary z odciśniętym znakiem kosogłosa.

Skierowały się w stronę Dystryktu Trzynastego, chociaż nie miały pewności, czy wciąż istnieje. Po drodze zatrzymały się w lesie otaczającym Dwunastkę, gdzie spotkały polującą Katniss. Dziewczyna, nieco zdziwiona obecnością uciekinierek, podarowała im jedzenie i pokazała, jak polować. W zamian dziewczyny opowiedziały jej o sytuacji w Ósemce, a także o tym, jak zdobyły mundury Strażników Pokoju. Wyjaśniły również, dlaczego sądzą, że Trzynastka istnieje, wprawiając Katniss w osłupienie.

Kosogłos Edytuj

Bonnie oraz Twill najprawdopodobniej nie dotarły do celu podróży, ponieważ gdy Katniss zapytała o nie w Trzynastce, nikt z tamtejszych mieszkańców o nich nie słyszał.

WyglądEdytuj

Bonnie to kilkunastoletnia uczennica, która zamieszkiwała Dystrykt Ósmy. Na oko była w wieku Katniss Everdeen. Miała krzywe zęby, czekoladowo-brązowe oczy, bladą skórę i malinowe znamię nad okiem. Wyraźnie utyka, miała niesprawną prawą nogę, przez co używała pospiesznie wykonanych z gałęzi kul. Nosiła niedopasowany mundur Strażnika Pokoju.

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki