Fandom

Igrzyska Śmierci Wiki

Bohaterowie Dystryktów

268stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
480px-District heroes.jpg

Bohaterowie Dystryktów (ang. District Heroes) − postacie stworzone w celu promocji filmu Igrzysk Śmierci: Kosogłosa, części 1Są przedstawieni jako grupa osób mieszkająca w różnych dystryktach, każdy z nich dokonał czegoś heroicznego. Bohaterowie są używani w Panem jako propaganda.

BohaterowieEdytuj

Dystrykt 3Edytuj

Fibre Bissette (32 lata), mając zaledwie dziewięć lat, błyskawicznie naprawiła główny system komputerowy Dystryktu Trzeciego. Dowiodła tym samym, że nie boi się żadnego wyzwania.

Dystrykt 4
Edytuj

Naida Dolan (22 lata), córka rybaka i przedstawicielka szóstego pokolenia poławiaczy pereł, z dumą prezentuje swoją ostatnią zdobycz.

Dystrykt 6
Edytuj

Uważa się, że w żyłach Malcolma Kastela (31 lat) płynie benzyna. Z oddaniem wykonuje zadanie powierzone Dystryktowi Szóstego, utrzymując Panem w ruchu.

Dystrykt 7
Edytuj

Elias Haan (lat 26), otrzymał siekierę od swojego pradziadka. Narzędzie jest symbolem trudów, które przeszedł jego wspaniały dystrykt.

Dystrykt 9
Edytuj

Po dniu spędzonym w polu, Triti Lancaster (lat 17) dzieli snopek pszenicy między swoich rodaków z Panem.

Dystrykt 10
Edytuj

Wychowany wśród czworonogów Felix Stam (lat 35) jest obdarzony zdolnością rozumienia zwierząt.

Dystrykt 12
Edytuj

Lily Elsington (lat 6) wyraża ducha nowego pokolenia mieszkańców dystryktu.

CiekawostkiEdytuj

  • Bohaterowie Dystryktów nie są wymienieni w serii książek ani filmów. Historia została opublikowana dopiero w dniu 20 czerwca 2014 roku na oficjalnej stronie internetowej Thecapitol.pn.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki