FANDOM

Arena 75. Igrzysk Głodowych, jak każda z Ćwierćwiecza Poskromienia, była wyjątkowa. Podczas tych igrzysk  przypominała zegar.

Opis Edytuj

Wygląd Edytuj

Arena 75. Głodowych Igrzysk.jpg
Róg Obfitości znajdował się w samym środku areny. Nie było na niej żadnych rzek ani jezior, jedynym widocznym źródłem wody była słona woda wokół Rogu, jednak jej nie dało się pić. Woda pitna znajdowała się tylko w drzewach. Arena ta była wyjątkowo mała, jeden trybut zmarł w skutek zetknięcia się z polem siłowym.
Widzę niebieską wodę, różowe niebo i rozpalone do białości słońce, które praży niemiłosiernie. W porządku, mniej więcej czterdzieści metrów stąd jest lśniący złotem Róg Obfitości. Na pierwszy rzut oka wygląda tak, jakby znajdował się na okrągłej wysepce, lecz po uważniejszych oględzinach dostrzegam wąskie paski lądu, oddalające się promieniście od wyspy niczym szprychy koła rowerowego. Wydaje mi się, że jest ich od dziesięciu do dwunastu, rozmieszczonych w różnych odległościach od siebie. Pomiędzy szprychami jest woda i dwójka trybutów.''

—W Pierścieniu Ognia

Układ Edytuj

Catching-Fire-Arena2.jpg

Arena została zbudowana na kształt zegara. Co godzinę na danym terenie uruchamiały się nowe pułapki.

  • 12-1 - Burza (piorun uderzał w najwyższe drzewo przez całą godzinę)
  • 1-2 - Krwawy deszcz
  • 2-3 - Trująca mgła
  • 3-4 - Małpy-zmiechy
  • 4-5 - Głoskułki (naśladowały krzyki ukochanych osób trybutów)
  • 5-6 - nieznane
  • 6-7 - Bestia
  • 7-8 - nieznane
  • 8-9 - nieznane
  • 9-10 - nieznane
  • 10-11 - Fala

Więcej z Fandomu

Losowa wiki