Fandom

Igrzyska Śmierci Wiki

Antonius

268stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Antonius
9505-30922-0.jpg
Wiek Nieznany
Zawód Kapitoliński minister
Miejsce zamieszkania Kapitol
Losy Umiera
Występuje Kosogłos
Grany przez Robert Knepper

Antonius − minister Kapitolu i członek Prezydenckiego Gabinetu, blisko współpracujący z prezydentem Snowem. Chociaż rola jaką odgrywa w Gabinecie nie jest do końca jasna, jego pojawienie się blisko Snowa pokazuje, że jest on zaufanym i ważnym członkiem politycznego systemu Kapitolu.

BiografiaEdytuj

W Igrzyskach Śmierci: Kosogłosie. Części 1 pojawia się, by poinformować prezydenta Snowa o obecności Katniss w Dystrykcie Ósmym i przedstawić mu możliwość jej pochwycenia przez kapitoliński poduszkowiec. Następnie możemy zobaczyć go w scenie, gdy w Kapitol staje w ciemnościach po wysadzeniu przez buntowników elektrowni wodnej w Dystrykcie Piątym.

W Igrzyskach Śmierci: Kosogłosie. Części 2 Antonius jest pokazany podczas oficjalnego spotkania prezydenta Snowa z członkami swojego Gabinetu, debatując nad przyszłymi posunięciami w walce z rebeliantami. Oskarżony przez Snowa o porażkę w Orzechu i stratę najlepszych kapitolińskich żołnierzy. Zostaje przez niego podstępnie otruty podczas toastu i umiera na oczach pozostałych członków Gabinetu.

CiekawostkiEdytuj

  • Antonius nie jest postacią książkową. Występuję jedynie w filmach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki